Що потрібно зробити, щоб повернути товар?


Отриманий товар відповідної якості, який не використовувався, і в непошкодженому пакуванні - ви можете повернути його протягом 14 днів з дня отримання посилки. Для цього Вам необхідно відправити даний товар на відділення Нової Пошти за адресою відправника: Наш менеджер надасть Вам точні контакти. Витрати, пов'язані з доставкою посилки, повністю лягають на покупця. На посилці не повинна бути заборона на видачу, а також післяплати, тому що повернути гроші за товар ми можемо тільки після його отримання та огляду. Після отримання нами посилки з поверненням - ваші гроші за цей товар будуть повернуті вам протягом 7 днів.

 

Щоб змінити червоний колір, вам необхідно:


Зв'язатися з нашими менеджерами по телефону, а потім написати нам на пошту torg86824@gmail. ua або у Вайбер на телефон 063 138 78 00 . У листі вкажіть такі дані:

Ваше ПІБ, номери замовлення, назву товару, причину повернення, ваш контактний номер.

 

Усі товари можна повернути?


На жаль, не всі види товарів можна повернути відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» . С

переліком цих товарів ви можете ознайомитися на сайті Верховної Ради України

 

Товар виявився з пошкодженнями під час огляду вдома, що робити?


Отриману посилку в обов'язковому порядку необхідно перевірити у відділенні при отриманні. Забираючи товар з відділення перевізника, ви підтверджуєте, що його стан, зовнішній вигляд, колір, комплектація вам повністю відповідає. Після того як ви забрали своє замовлення з новою адміністрацією - претензії не приймаються.

 

Під час огляду посилки у відділенні перевізника виявилося механічне пошкодження - що робити?


У такому разі Вам необхідно прийняти «Акт про під'їзд до будинку». Перевізник відшкодує нам пошкоджений товар під час транспортування, а ми, своєю чергою, відправимо вам заміну.